فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوازم جانبی رایانه و تلفن همراه

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوازم جانبی رایانه و تلفن همراه

  • ۰
  • ۰

معرفی ماوس مخصوص بازی ای فورتک مدل XL-747H

A4TECH XL-747H Laser Gaming Mouse

ماوس ای فورتک XL-747H یکی از موس های گیمینگ حرفه ای با طراحی و کیفیت ساخت عالی به حساب می آید که توسط شرکت A4tech تولید شده است. موس گیمینگ A4tech XL-747H محصولی مخصوص بازی بوده که دارای امکانات فوق العاده ای در زمینه های مختلف است که در ادامه به این قابلیت ها اشاره خواهیم کرد.

امروزه با افزایش بازی های رایانه ای تحت شبکه و همچنین افزایش علاقمندی گیمرها به بازی در سطح حرفه ای استفاده از یک ماوس مخصوص بازی که دارای واکنش سریع بوده و از دقت عمل بالایی برخوردار باشد امری ضروری به حساب می آید.

مشخصات ظاهری ماوس

ماوس ایفورتک XL-747H محصولی با طراحی زیبا در ابعاد ۱۲۳ × ۶۷ × ۴۰  و با وزنی متغییر و قابل تنظیم بین ۱۵۰ تا ۳۲۰ طراحی شده است. برای سازگاری با سلیقه کاربران مختلف در زیر ماوس دربی طراحی شده که درون آن برای کاهش یا افزایش وزن تعداد ۷ ساچمه قرار می گیرد.

کلید های موس A4TECH XL-747H Laser به تعداد ۷ عدد است که شامل ۶ عدد دکمه و ۱ عدد غلتک ( ۴D Wheel Scroll ) می باشد. طول عمر این دکمه ها ۸ میلیون کلیک است و این نشان دهنده کیفیت و دوام بالای محصول می باشد.

طول کابل این ماوس گیمینگ ۱ متر و ۸۰ سانتی متر (۱٫۸M) است و پوشش روکش کابل از کتان بافته شده ضد گره خوردگی بوده و از از مقاومت خوبی برخوردار است.

دیگر ویژگی های مهم

موس A4tech XL-757H Laser دارای ویژگی آنتی ویبریشن ( بدون لرزش ) بوده که از حرکت یا لرزش نشانگر ماوس جلوگیری کرده و باعث نشانه گیری دقیق می شود.

حساسیت یا ( DPI ) این ماوس نیز از ۴۰۰ تا ۳۶۰۰ DPI قابل تنظیم بوده که با دکمه ای که در کنار غلتک یا چرخ اسکرول موس وجود دارد قابل تنظیم است. تغییرات در اندازه های ۴۰۰-۸۰۰-۱۲۰۰-۱۶۰۰-۲۰۰۰-۳۶۰۰ DPI به صورت پیشفرض قابل انجام است. همچنین پنج سطح آزاد برای تنظیم DPI در این محصول وجود دارد.

حسگر لیزری ماوس مخصوص بازی ای فورتک XL-747H باعث دقت بیشتر در جا به جایی نشانگر می شود.

زمان پاسخگویی و واکنش به دکمه های فشرده شده ۳ میلی ثانیه بوده که سرعت فوق العاده ای برای پاسخگو بودن این موس گیمینگ است.

ماوس A4tech XL-747H Laser دارای یک حافظه ۶۴ کیلوبایتی برای نصب خودکار درایور و همچنین ذخیره سازی پروفایل های تنظیم شده برای این محصول است.

خرید ماوس ایفورتک XL-747H از فروشگاه اینترنتی پیشتاز رایان به راحتی قابل انجام بوده و ارسال محصول در کوتاه ترین زمان ممکن پس از تکمیل مراحل سفارش انجام خواهد شد.

برای خرید اینجا کلیک کنید

  • ۹۹/۰۱/۱۰
  • علی رضا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی