فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوازم جانبی رایانه و تلفن همراه

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوازم جانبی رایانه و تلفن همراه

  • ۰
  • ۰

معرفی هندزفری بلوتوث وریتی مدل V-E73BT

هندزفری بلوتوث وریتی V-E73BT

هندزفری بلوتوث وریتی V-E73BT محصول برند خوشنام و آوازه یعنی وریتی بوده و جزو هندزفری بلوتوث های اقتصادی و با کیفیت بازار می باشد. طراحی ظاهری این محصول بسیار زیبا و بصورت اسپرت بوده که به دلیل همین نوع طراحی، بسیار مناسب ورزش و دویدن می باشد. دسته متصل به هدفون از جنس پلاستیک ABS بوده و بسیار انعطاف پذیر است.

و همین ویژگی باعث می شود کاملا هندزفری با گوش ها چفت شده و هنگام فعالیت های شدید ورزشی و دویدن از گوش ها جدا نشود.

 

مشخصات و ویژگی ها

هدفون بی سیم وریتی V-E73BT دارای بلوتوث ورژن ۴.۱ می باشد که این ورژن از بلوتوث نسبت به نسل قدیمی تر این تکنولوژی از نظر مصرف باتری، بسیار بهینه تر بوده و دیگر از قطع و وصلی های بی مورد خبری نمی باشد. و شما به راحتی می توانید هندزفری خود را با هر دستگاهی دارای تکنولوژی بلوتوث است نظیر: گوشی، تبلت، لپ تاپ و … متصل کنید.

حداکثر برد این هندفری ۱۰ متر می باشد یعنی به شعاع ۱۰ متر از دستگاه پخش کننده، می توانید صدا را دریافت و گوش کنید. البته عواملی مانند موانع ( دیوار و… ) و نویز می توانند باعث کاهش و افزایش برد آن شوند.

 

کیفیت صدا

هندزفری بلوتوث وریتی V-E73BT دارای قطر درایور ۱۰ میلی متری و از امپدانس مناسب برخوردار می باشد که باعث تولید صدا با کیفیت قابل قبولی خواهد شد. و با توجه به قیمت معقول آن می توان از آن بعنوان یک هندزفری بی سیم اقتصادی ولی در عین حال با کیفیت نام برد.

هدفون بی سیم وریتی V-E73BT ، دارای یک کنترل بوده که بر روی آن دکمه های تنظیم و کنترل صدا و خاموش و روشن تعبیه شده است علاوه بر دکمه ها از یک میکروفون HD استفاده شده که امکان مکالمه بدون نویز به شما خواهد داد.

 

شارژدهی

هندزفری Verity V-E73BT ، از طریق یک کابل microUSB و از پورت تعبیه شده در کنار کنترل شارژ خواهد شد. و برای شارژ کردن میتوانید از شارژر گوشی و یا پورت USB لپ تاپ استفاده کنید. بعد از شارژ کامل هندزفری قادر خواهید بود، ۴ ساعت به صورت مداوم موسیقی گوش کنید و ۳٫۵ ساعت مکالمه انجام دهید. و در نهایت در صورت عدم استفاده، هندزفری ۶۰ ساعت به حالت استند بای و آماده به کار خواهد بود.

درجعبه هندزفری بلوتوث وریتی V-E73BT ، دو جفت سرگوشی سیلیکونی در سایزهای بزرگ و کوچک و یک کابل شارژر و دفترچه راهنما وجود دارد.

با انتخاب و تکمیل سفارش این محصول، کمتر از ۱۲ ساعت کاری این هندزفری بی سیم برای شما ارسال خواهد شد.

  • ۹۸/۱۱/۱۴
  • علی رضا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی